Naam:
zuid-afrika2017.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Jordy, Maaike, Aymée en oma Marian. Jordy, Maaike en Aymée wonen in Vlissingen en Marian woont in Middelburg. Jordy is 36 jaar oud en is in zijn dagelijks leven vrachtwagenchaffeur, Maaike is 29 jaar oud en werkt als klantadviseur bij het UWV. Aymée is 7 jaar en zit in groep 4 van basisschool de Cypressenhof in Middelburg. Marian werkt bij vakantieoord Broedershoek als interieurverzorgster.

Over onze reis

Zaterdag 25 februari 2017 vliegen we vanaf Schiphol naar het prachtige Zuid-Afrika.

We bezoeken daar o.a. het Krugerpark waar we safari's zullen doen, we bezoeken St. Lucia om een bezoek te brengen aan de wetlands, we gaan naar de Sanipass om naar het land Lesotho te gaan, we gaan olifanten zoeken in het Addo National Park en we gaan naar Kaapstad om o.a. Robben Eiland te bezoeken.

Op 19-03-2017 vliegen we weer terug vanuit Kaapstad naar Schiphol.

Bezochte landen

Wij hebben 26 landen (11%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, Italië, Kroatië, Lesotho, Luxemburg, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Swaziland, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.