Reisdag 22/23 - 18/03/2017 & 19/03/2017

23 maart 2017 - Hout Bay, Zuid-Afrika

De laatste dag hebben we buitenom de koffers inpakken, de laatste sloffen sigaretten inslaan en een beetje relaxen niet veel meer gedaan. Om de tijd te doden hebben we nog een rondje gereden en nog een hapje gegeten tussen de middag bij de McDonalds, maar ja eigenlijk is het alleen maar stom wachten tot het zover is.

Rond 18.00 uur zijn we eerst nog een pizza wezen eten in Houtbaai, en hierna zijn we richting het vliegveld gereden. De huur auto moest nog ingeleverd worden, en we moesten nog inchecken. En ja toen begon het lange lange wachten. Rond 23.50 uur mochten we boarden en kon de lange reis beginnen. Om 00.35 uur vertrok het vliegtuig richting Amsterdam. De tijd kroop echt voorbij in het vliegtuig, en slapen doe je vrijwel niet, maar gelukkig hadden we genoeg entertainment aan boord dus zijn we de uren wel redelijk doorgekomen.

Op het vliegveld stond het welkomstcomité ons al op te wachten, en na een kopje koffie hebben we het laatste stuk van onze reis afgelegd, lekker terug naar ons eigen huis.

Moe maar voldaan van de hele reis kijken we terug op een schitterende vakantie waarin we ontzettend veel hebben gezien. Unieke momenten hebben meegemaakt in de dierenwereld en schitterende landschappen hebben gezien. Helaas komt er aan iedere vakantie een einde, en zoals elke vakantie, je leeft er maanden naar toe en het is voorbij eer je er ergen in hebt! Kortom, zeker weten dat we nog een keer terug gaan!

We willen iedereen bedanken voor het volgen van ons reisblog en de leuke reacties die jullie hebben achtergelaten.

1. Anja Kramer:
    23 maart 2017
    T was leuk om t zo mee te maken...wat een avontuur om nooit te vergeten!
  2. Esther:
    23 maart 2017
    Ik heb toch mooi 22 dagen mee kunnen genieten van jullie prachtige vakantie door de mooi beschreven reisverslagen..ook voor ons voor herhaling vatbaar