Reisdag 4 - 28/02/2017

28 februari 2017 - Phalaborwa, Zuid-Afrika

Vanmorgen zijn we lekker wezen winkelen in Phalaborwa. Aymée is weer verwend met mooie oorbelletjes, een ketting en een ring. Ook heeft ze weer wat nieuwe jurkjes voor in haar garderobe.

Voor de ergste warmte zijn we weer lekker teruggekeerd naar onze lodge zodat Aymée nog lekker een duik kon nemen in het zwembad, en waar wij lekker op het terras hebben geluncht.

Begin van de middag zijn we weer richting het Krugerpark gegaan, Aymée heeft inmiddels de smaak te pakken en heeft een gids van het Krugerpark waar ze alle dieren die ze ziet op kan afvinken.

We hebben veel dieren gezien, o.a. olifanten, impala's, waterbok, buffels, zebra's en we hebben ook eindelijk giraffen gezien. Ook hebben we al veel vogels gespot.

Rond 18.00 uur waren we weer thuis en hebben we lekker eten gemaakt en gegeten op de veranda. Vanavond gaan we vroeg naar bed toe want om 06.00 uur morgenochtend moeten we weer paraat staan voor een ochtend safari.