Reisdag 7 - 03/03/2017

3 maart 2017 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen liep de wekker al om 04.45 uur af, zodat we om 06.00 uur konden vertrekken richting St. Lucia. Uiteindelijk zijn we om 06.15 uur vertrokken, met een kleine 800 km voor de boeg.

Het eerste stuk was erg slecht, ontzettend veel 'potholes' in de weg, als je daar doorheen zou rijden met je banden rijd je ze zo lek, dus het was al slalommend rijden over de weg en proberen zoveel mogelijk potholes te ontwijken.

We zijn onderweg een aantal keren gestopt, een keer voor een ontbijtje, en een keer om te lunchen maar verder toch weer zo snel mogelijk verder.

Uiteindelijk zijn we rond 18.00 uur gearriveerd bij onze nieuwe accommodatie voor de komende 3 nachten.

Hierna zijn we even snel een hapje wezen eten in het centrum van St. Lucia en daarna hebben we nog een klein rondje gereden, op zoek naar de nijlpaarden. St. Lucia staat erom bekend dat de nijlpaarden 's-avonds uit het water komen en rondlopen in het centrum en de straten van St. Lucia. Een geweldige beleving.