Reisdag 9 - 05/03/2017

5 maart 2017 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen hebben we wederom lekker op het gemakje gedaan. Eerst allemaal even wakker worden en daarna hebben we ontbeten.

Na het ontbijt zijn we naar St. Lucia gegaan, daar hebben ze leuke souvenirswinkeltjes en fruitstalletjes. Ze verkopen er onder andere houtsnijwerk, sleutelhangers en handgemaakte sieraden. Bij de fruitstalletjes verkopen ze voornamelijk mango's, papaya's en ananassen. Erg leuk het marktje, maar het was er alleen bloedheet.

Nadat we terug waren van de markt hebben we nog even lekker gezeten onder de veranda en wat gegeten en daarna zijn we naar het andere deel van de Wetlands geweest. Dit stuk is een behoorlijk stukje kleiner ten opzichte van het andere deel, alleen is er veel meer wild te spotten. We hebben neushoorns, kudu's, gnoes, impala's, nyala's en zebra's gezien.

Het park heeft ontzettend veel natuurschoon, grote grasvlaktes en een mooie kustlijn alhoewel je daar wel moet oppassen voor nijlpaarden en krokodillen die rond kunnen lopen in en rondom het water. Je valt van de ene verbazing in de andere. Adembenemend.

Na terugkeer uit het park zijn we een hapje gaan eten, op het dak van het restaurant wemelde het van de aapjes, Aymée vond het prachtig. Na het eten hebben we nog een ronde gereden op zoek naar de hippo's alleen die waren vanavond niet van plan uit het water te komen helaas.