Reisdag 15 - 11/03/2017

11 maart 2017 - Knysna, Zuid-Afrika

Vandaag is de dag alweer aangebroken dat we door moeten gaan naar onze volgende bestemming, Knysna.

We zijn rond 09.00 uur vanmorgen vertrokken, en gelukkig was het vandaag niet zo'n lange rit. Al met al een rit van een kleine 4 uur. Daarom hebben we onderweg een tussenstop gemaakt bij Tsitsikamma National Park. Ontzettend mooi, maar bloedheet, en je kon er over de koppen lopen zo druk.

Je zag overal in het park klipdassies rondlopen, een soort cavia's maar dan in het groot. Ze zien er zo lief uit en je kunt merken dat ze de mensen wel gewend zijn want ze blijven gewoon zitten als je naar ze toe loopt.

Toen we allemaal weer terug waren bij de auto zijn we verder gereden naar Knysna. Nog een ruim uur rijden vanaf Tsitsikamma. En rond 15.30 uur zijn we gearriveerd.

Vanmiddag hebben we allemaal nog een duik genomen in het zwembad om even lekker af te koelen, en om 19.00 uur zijn we een hapje gaan eten bij het Waterfront. Daarna hebben we nog lekker een kopje thee gedronken op het terras.

En wederom is er alweer een dag voorbij gevlogen, de dagen zijn veel te kort hier!