Reisdag 16 - 12/03/2017

12 maart 2017 - Knysna, Zuid-Afrika

Vanmorgen hebben we allemaal op het gemakje gedaan, iedereen kon lekker uitslapen, alleen Aymée stond om 07.00 uur al klaar in d'r badpak om te gaan zwemmen, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen toch?

Toen we allemaal lekker ontbeten hadden zijn Marian en Maaike naar de shoppingmall geweest om te winkelen, even zonder kind en man, ook niet verkeerd. Wat wel opvalt is dat het allemaal niet meer zo goedkoop is als 3 jaar geleden, toen had je voor een habbekrats kleding, tegenwoordig zijn dit gewoon westerse prijzen.

Rond 12.30 uur waren Marian en Maaike weer terug bij het guesthouse en hebben we nog even lekker genoten van het zonnetje, en hebben we pannenkoeken gegeten. Daarna zijn we een ronde gaan rijden naar de Knysna Heads en Brenton on Sea waar we nog een kopje koffie hebben gedronken.

Bij thuiskomst was Aymée wederom weer niet uit het water weg te slaan, al met al heeft ze vandaag op 2 uurtjes na heel de dag gezwommen, en ja daar krijg je honger van, dus hebben we een hapje gegeten bij de Italiaan. We hebben allemaal echt heerlijk gegeten daar, de beste pizza die we tot nu toe hebben gegeten tijdens onze reis.